• ساعت : ۰۷:۴۹
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ 
472 نفر در اردوهای جهادی سلامت در مناطق محروم، خدمات بهداشتی و درمانی دریافت كردند

با توجه به اینکه امروز تنها راه غلبه بر مشکلات کشور، ترویج گفتمان فرهنگ جهادی و ایثار و فداکاری است، در دهه مبارک فجر 1401 مرکز بهداشت استان قزوین و شبکه های بهداشت و درمان تابعه برگزاری اردوهای جهادی سلامت را در دستور کار قرار داده‌اند.  این اردوهای جهادی با اعزام تیم های بهداشتی و درمانی از قبیل پزشک، مراقب سلامت، ماما، دارویار بهورز، دندانپزشک و.. به مناطق محروم و کم برخودار استان قزوین انجام شده است.

 برگزاری اردوهای جهادی سلامت در دهه فجر 1401 با تعامل و جلب همکاری دستگاه ها و ارگان های مربوطه از قبیل بخشداری‌ها، هلال احمر، بسیج، شورای اسلامی و دهیاری روستاها و مسئولین محلی انجام شده است.

دکتر جلال رحمانی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین با بیان مطالب فوق، افزود: هدف از برپایی این اردوی ها، جهاد خدمت و امیدآفرینی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم شریف در مناطق روستایی و محروم شهرستان های بوئین زهرا و تاکستان بوده و در این اردوها در 9 منطقه، خدماتی شامل غربالگری و پایش سلامت، خدمات پزشکی در سطح عمومی و سطح یک نظام سلامت، خدمات دندان پزشکی، داروخانه، مشاوره های تغذیه، روانشناسی، خانواده و جوانی جمعیت به 472 نفر ارایه شده است.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0